سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۴

اخبار

نشست هم اندیشی مدیریت بهداشت و درمان با مدیران پالایشگاه گاز بیدبلند

مشارکت و همفکری برای حل مسائل و مشکلات درمانی کارکنان در سایه تعامل و همکاری از مهم ترین اهداف این نشست بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری نشست هم اندیشی مدیریت این مرکز با مدیران و مسئولان ارشد پالایشگاه گاز بیدبلند در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

ابتدا مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند طی سخنانی ضمن خوشامدگویی از حضور رئیس و معاونان بهداشت و درمان در میان کارکنان پالایشگاه تشکر کرد و گفت: حضور شما در پالایشگاه نشانه علاقمندی سیستم بهداشت و درمان به حل مشکلات درمانی کارکنان است.

دکتر علی محمد پوررضا تمرکز معاینات شغلی کارکنان در پالایشگاه را خواستار شد و اظهار داشت: قول می دهیم تجهیزات و امکانات این امر را تهیه کنیم تا زمینه انجام معاینات شغلی در درمانگاه پالایشگاه فراهم شود.

سپس ابراهیم احمدی مدیر منابع انسانی پالایشگاه ضمن تشکر از مدیران و کارکنان بهداشت و درمان ، عناوین درخواست ها و مشکلات درمانی کارکنان پالایشگاه را ذکر کرد و خواستار حل آنها شد.

در ادامه رئیس بهداشت و درمان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این مجتمع صنعتی گفت: خدمت به کارکنانی که چرخ اقتصاد مملکت را می چرخانند مایه افتخار است و ما تلاش می کنیم خدمات مطلوب و در شان کارکنان صنعت نفت و گاز ارائه دهیم.

دکتر ناصر مظفری به بعضی از خدمات جدید بهداشت و درمان اشاره کرد و اظهار داشت: پیگیر حل مشکلات درمانی کارکنان ساکن در بهبهان و میانکوه هستیم و به زودی با مراکز جدیدی در بهبهان قرارداد منعقد می کنیم تا دغدغه کارکنان کاهش یابد.

عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان نیز از حضور در جمع مدیران و کارکنان پالایشگاه بیدبلند ابراز خوشحالی کرد و گفت: تمرکز ما بر تقویت سیستم خدمات سلامت است و با وجود فقدان مجوز جذب نیرو ، تا کنون نگذاشتیم خللی در روند درمان و بهبودی خانواده بزرگ صنعت نفت و گاز پیش بیاید.

در این جلسه مهندس نخلیان معاون عملیات ، غلامحسین ضرغامی مشاور مدیرعامل ، سید عبدالرسول نعمتی رئیس روابط عمومی ، مهندس ترحم نژادرئیس ایمنی و HSE و مهندس علایی رئیس فناوری اطلاعات پالایشگاه گاز بیدبلند نیز هر کدام جداگانه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

خبر
خبر
خبر

 

 

۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۶۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید